בן גלוריט ויצחק, נולד ביום ג' בשבט תשכ"א (24.1.1961) בלוד. אברהם, אבי בפי חבריו ומכריו הרבים, סיים בית-ספר יסודי בלוד והמשיך ולמד שלוש שנים בבית-הספר התיכון המקיף באשדוד, במגמת מכניקה.
אברהם גויס לצה"ל בתחילת נובמבר 1978. כבן למשפחה שכולה (אחיו ויקטור נפל במלחמת יום הכיפורים), הוא הוצב בחיל-האוויר. לאחר שסיים בהצלחה קורס מש"קי תחזוקה, שימש אבי כנגדאפסנאי בחיל. אבי מילא את תפקידו במסירות ובהצטיינות, ושימש דוגמה אישית לכל החיילים במחלקתו.
ביום ב' באב תש"ם (15.7.1980), נפל רב-טוראי אברהם בעת שירותו והובא למנוחת עולמים בבית-הקברות הצבאי באשדוד.
הוא השאיר אחריו הורים.
במכתב התנחומים למשפחה השכולה, עמד מפקדו על תכונותיו של אבי וציין, כי "אישיותו החיובית והתנהגותו הכנה והישרה, אפשרו למפקדיו ולחבריו להתייחס אליו באמון ובהערכה רבה. הוא היה מקובל ואהוד מאוד מבחינה חברתית, והשרה אווירה לבבית ונעימה בקרב הסובבים אותו".